Tarieven
Het eerste kennismakingsgesprek is geheel vrijblijvend en gratis.
Daarna is mijn uurtarief € 55,00 per uur (vrijgesteld van btw)
Dit is inclusief:
- kleine organize materialen
-
reiskosten tot 30 km enkele reis vanaf Zoetermeer (o.b.v. van Google Maps)
Dit is exclusief:
- € 0,30 per km bij afstanden (enkele reis) verder dan 30 km vanaf Zoetermeer (o.b.v. Google Maps)
- Als in je straat ‘betaald parkeren’ geldt, worden gemaakte parkeerkosten opgenomen in de factuur. De reiskosten en reistijd bespreek ik vooraf met je, zodat je weet waar je aan toe bent.
Als lid van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers verklaar ik:
- het beroep van Professional Organizer zorgvuldig en professioneel uit te oefenen met respect voor de belangen van mijn cliënten en het aanzien van mijn beroepsgroep;
- informatie van en over cliënten, de opdracht en de uitvoering geheim te houden met
uitzondering van de situaties waarin:
1. de cliënt mij ten aanzien van bepaalde informatie hiervan ontslaat,
2. ik informatie anonimiseer en deel met het oog op kennisvergaring,
3. zwaarwegende belangen mij van mijn geheimhoudingsplicht ontheffen; het intellectuele eigendom en de bijbehorende rechten van anderen te respecteren en materiaal of methodes niet zonder toestemming van de rechthebbende te gebruiken; - te werken aan mijn verdere ontwikkeling als Professional Organizer.